Case study om øking attraktiviteten av bolig
Innledning:
Vår klient, som selger en romslig leilighet, opplevde utfordringer med å tiltrekke potensielle kjøpere og investorer. For å øke leilighetens attraktivitet, ble han anbefalt av en eiendomsmegler og besluttet han å bruke ozonbehandling før visningen av eiendommen.
Beskrivelse av tiltak:
Ozonbehandling før visning: Før planlagte visninger av leiligheten gjennomførte vi en ozoneringsprosess. Ozonbehandling involverte bruk av spesielle ozongeneratorer for å rense luften og overflatene i leiligheten. Formålet med prosessen var å fjerne ubehagelige lukter, eliminere mikroorganismer som mugg og sopp, og redusere fuktighetsnivået på overflatene.
Virkeligheten
Fremheve fordelene:
Innhenting av tilbakemeldinger:
Resultater:
Under presentasjonen av eiendommen informerte vi potensielle kjøpere om fordelene ved ozonbehandling, inkludert forbedret luftkvalitet, hygieniske forhold og friskhet i leiligheten. Kundene ble gjort oppmerksomme på at en ozonbehandlet leilighet var mer hygienisk og behagelig å bo i.
Etter visningen av leiligheten ba klienten potensielle kjøpere om tilbakemelding om den ozonerte leiligheten. Spørsmålene omhandlet generelle inntrykk, luftkvalitet og innvirkningen av ozonbehandling på kjøpsbeslutningene deres.
Vår klient la merke til en betydelig økning i interessen for leiligheter som ble ozonert. Her er de viktigste resultatene:
Økt interesse: Potensielle kjøpere var mer villige til å vurdere ozonerte leiligheter. De merket at denne leiligheten var mer vennlig og komfortable.
Raskere salg: Leiligheten som ble utsatt for ozonbehandling ble solgt raskere enn de som ikke ble ozonert. Dette indikerer effektiviteten av strategien.
Positive tilbakemeldinger: Tilbakemeldingene fra potensielle kjøpere var ekstremt positive og understreket friskheten og hygienen i den ozonerte leiligheten.